جک صندلی اداری

4864

جک صندلی قطعه ای مکانیکی است که صندلی های اداری را از یک صندلی خشک و بی روح تبدیل به یک صندلی با کارآیی های فراوان می کند. قابلیت هایی نظیر بالا و پایین شدن و چرخش صندلی های گردان از هدایای این قطعه است..

آنچه در ایران به آن جک صندلی گفته می شود در زبان انگلیسی اصطلاحا فنر گازی

و یا استوانه ی گازی نامیده می شود. این مدل از جک، با فشار وزن فشرده می شود و در حین فشرده شدن گاز درونش متراکم می شود. با رها شدن گاز فشرده، جک به حالت اولیه خود باز میگردد. قدرت جک بسته به قطر لوله های داخلی و چندین پارامتر دیگر متغیر است و توان این جک ها معمولا بر حسب واحد نیوتن سنجیده می شود..

میزانی که هر جک بالا و پایین می شود متغیر است و به اندازه ی بالا و پایین شدن هرجک، اصطلاحا کورس جک گفته می شود.جک اکثر صندلی های مبلمان پایتخت ، کورس ۱۲ هستند. به این معنی که فشرده ترین حالت جک با حالت اولیه جک ۱۲ سانتیمتر تفاوت دارد. البته کورس جک های صندلی اپن معمولا بیش از ۲ برابر هستند و در این مدل صندلی جک های کورس ۲۱، ۲۶ و ۲۷ سانتیمتر استفاده می شود.

امروزه به دلیل تنوع زیاد در صندلی های گردان و صندلی های مخصوص اپن که در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند گستره ی انتخاب شما بسیار بالاست .

مزایای استفاده از جک های گازی اچ تی ام:

کیفیت و دوام عالی

قیمت مناسب نسبت به کیفیت محصولات وارداتی

گارانتی تعویض در مدت مشخص شده بی قید و شرط

تنوع تولید در ابعاد مدیریتی و منشی8و 12و21و27 سانت

قابلیت نصب انواع اتصالات موجود دربازار

طراحی و ساخت سفارشی برای انواع صندلی ها

 

یکی از نکات مثبتی که محصولات اچ تی ام را نسبت به سایر محصولات مشابه متمایز می نماید کیفیت بالای مواد  و قطعات به کار رفته است.

مشخصات:

جک قفل دار صندلی

نوع

فلزی

جنس/متریال

مناسب برای

انواع صندلی اداری و آرایشگاهی

محل نصب

تنظیم ارتفاع صندلی

نوع کاربرد

دارد

قابلیت شستشو

 دارد

رنگ مشکی

ندارد

اتصالات برای نصب

ندارد

راهنمای نصب

شش ماه

گارانتی