جک صنایع سنگین

5596

جک کاور غلطک راهسازی

  • جک کاور غلطک جهت استفاده برروی درب موتور غلطک به منظور سهولت در باز نمودن کاور موتور استفاده می شود این جک ها با ابعاد و نیروهای متفاوت متناسب با نوع غلطک تولید می شود.

جک های کابین تراکتور

جک های مورد استفاده در تراکتور دو قسمت هستند

  1. جک های ضربه گیر :

جک های ضربه گیر مختص صندلی تراکتور می باشند که  به عنوان ضربه گیر در حفظ تعادل صندلی راننده مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. جک های درب بغل:

جک های درب بغل برای سهولت و کمک در بازوبست درب موتور تراکتور مورد استفاده قرار می گیرد.با توجه به تنوع در تولید شرکتهای سازنده تراکتور، گروه صنعتی اچ تی ام توانایی طراحی و تولید در ابعاد مختلف سفارشی جک گازی برای انواع تراکتور را با توجه به نیاز مشتری دارد.

جک های ماشین های آتش نشانی

جک های مورد استفاده در ماشین های آتش نشانی چند قسمت هستند

  • جک های ضربه گیر : جک های ضربه گیر مختص صندلی ماشین آتش نشانی می باشند که  به عنوان ضربه گیر در حفظ تعادل صندلی راننده مورد استفاده قرار می گیرد.
  • جک های درب بغل و باکس تجهزات: جک های درب بغل و باکس تجهیزات ایمنی برای سهولت و کمک در بازوبست درب موتور و باکسهای ایمنی خودروهای آتش نشانی مورد استفاده قرارمیگیرد

با توجه به تنوع در تولید شرکتهای سازنده خودورهای آتش نشانی، گروه صنعتی اچ تی ام توانایی طراحی و تولید در ابعاد مختلف سفارشی جک گازی برای انواع این خودروها را با توجه به نیاز تولید کننده دارد

جک های مخصوص اتوبوس

جک های جعبه بغل : جهت کمک در باز نمودن درب جعبه بغل اتوبوس جک های گازی به عنوان نیروی کمکی این وظیفه را بر عهده دارند تا در هنگام باز نمودن فشار کمتری به استفاده کننده می اورد.

جک های سوزنی و قفل دار صندلی: با توجه به اینکه  امروزه تغییرات اساسی در طراحی و ساخت اتوبوس های نوین بوجود امده است ،این تغییرات در صندلی اتوبوس نیز قابل مشاهده می باشد. تغییرات بوجود امده موجب عملکرد مناسب و پایداری بهتر صندلی شده است و جک های فوق موجب کنترل در مکانیزم صندلی میشود.

کاربرد جک های گازی در اتوبوس و  وسایل حمل و نقل عمومی:

  • جک های بغل جعبه انواع اتوبوس
  • جک های صندلی(مسافر شاگرد و راننده)
  • جک های درب موتور اتوبوس مینی بوس
  • جک های عقب خودروهای ون و امبولانس